Even een zeik momentje...

15 december 2019 - Sliema, Malta

Het is natuurlijk niet alleen maar rozengeur en maneschijn, ook zijn er soms wat mindere leuke dingen en die beleef ik nu helaas. Al twee weken ben ik op en af ziek. Hoewel ik genoeg rust neem word ik maar niet 100% beter.

Het begon met een verkoudheid vol gesnotter, keelpijn en hoofdpijn. Ondertussen is het soms ook nog hoesten en slaap ik ontzettend slecht. Het ergste vind ik nog dat dit gebeurd de laatste weken van mijn verblijf hier in Malta. Mijn collega's en ik hadden vele leuke planningen gemaakt met z'n alle zoals een bbq, drankjes doen en opstap gaan. Jammer genoeg heb ik al deze plannen niet kunnen meemaken omdat ik voor mezelf koos en rust nam. Terwijl ik vele leuke dingen afzeg en rust neem heeft iedereen een leuke tijd hier met z'n alle, dat vind ik natuurlijk erg jammer. Ik wou juist vooral deze laatste weken nog veel doen omdat iedereen naar huis gaat en je een stuk van je leven gedag zegt die je niet meer terug krijgt. Zeker omdat ik maar niet beter word is dit erg vervelend. De neusspray werkt voor geen meter en de ibuprofen heb ik al zo vaak geslikt nu dat die ook geen effect meer heeft.

Aanstaande week heb ik nog van alles gepland staan zoals een afscheidsdrankje met een vriendin, een kerstmis concert met stage, een open bar feestje en opstap. Ik hoop heel erg dat ik dit allemaal kan meemaken en deze ervaring leuk en goed kan afsluiten. Mocht dit niet allemaal lukken kan ik toch nog zeggen dat ik een geweldige tijd hier heb gehad.

1. Papa:
    15 december 2019
    Hopelijk laatste week beter en genieten.

Tot volgende week 😘
  2. Mama:
    15 december 2019
    Beterschap en maak er nog wat van! 😘
  3. Oma:
    Lieve Amber,
    wát 'n pech nou! Zeker de laatste weken van je stage, hopelijk knap je nu meteen op en kun je de laatste week nog van alles meemaken. Jullie zijn nog veel leuke dingen van plan.
    Ik zal voor je duimen 👍 dat het lukt. Het beste ermee en beterschap 💋
  4. Mart Petit:
    16 december 2019
    goedemorgen Amber,
    Jammer dat je de laatste dagen van je verblijf in Malta ziek moet zijn.
    Hopelijk dat je je eigen vanaf vandaag beter gaat voelen zodat je de allerlaatste dagen nog fit mee kunt maken. Probeer er nog maar van te genieten.
    Groetjes Opa