Op pad met collega's en stagiaires

8 december 2019 - Mosta, Malta

Twee weken geleden hadden we een sportdag met de hele school. Wat een verschil met Nederland is dat zeg. Elke klas bleef op dezelfde plek en de juffen/meesters hadden hun eigen spellen bedacht voor hun eigen klas/groep. Zo zat ik dus de hele dag met de twee groepen year 6 samen. Het was een heerlijke dag met een heerlijk zonnetje. Op het begin verliep de dag erg goed en hadden de kinderen het erg naar hun zin maar al gauw verzwakte dit en deden de kinderen hun eigen ding. Ondertussen was ik met enkele stagiaires en leerkrachten aan het volleyballen en voetballen. Dus oftewel, een buiten speel dagje waarbij iedereen zijn eigen ding kon doen.

Toen de sportdag voorbij was vroegen drie vriendinnen (Tugce, Kira en Julia) of ik zin had om 's avonds met hun opstap te gaan. Na even overhalen had ik ja gezegd. Enkele minuten later kwam een vriend van me (Jeremy) naar me toe en vroeg of ik 's avonds met hem en anderen opstap wou gaan. Ik gaf aan dat ik al ging met de meiden maar we wel konden meeten met z'n alle in Paceville. Toen bleek het dus dat Jeffrey (een stagiair) samen met leerkrachten wat zou gaan drinken en dus kwam hij met het idee om met z'n alle te gaan drinken en opstap te gaan. Dit idee leek me echt super leuk, zeker omdat je nooit contact hebt met je collega's.

Toen we allemaal thuis waren gingen de appjes over en weer over wat we wilden gaan doen. Zo kwamen we op het idee om de happy hour te pakken met z'n alle en daarna dus door te gaan naar de clubs/kroegen. Tugce en ik wilden profiteren van de happy hour en begonnen al om 18:30. De rest kwam pas rond 21:00 waardoor Tugce en ik al erg aangeschoten waren. De cocktails bleven maar komen en toen iedereen aangeschoten begon te worden gingen we ook allemaal dansen. Het was echt enorm gezellig. Iedereen danste, we deden shotjes en leerde elkaar gekke dansmoves.

Niet alleen enkele leerkrachten en stagiaires waren er, ook de directeur was er bij en hij deed lekker gek mee. Hoe gaaf is het om te kunnen zeggen dat je met de directeur, met de leraren en de stagiaires hebt kunnen feesten? Het was een geslaagde avond.

Jammer genoeg werd ik iets te dronken en al om 00:00 naar huis gebracht, oeps... De dagen erna op stage werd er vaak aan me gevraagd waar ik ineens was hahaha. Maar gelukkig vond iedereen het heel gezellig en hebben we volgende week een BBQ met zijn allen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oma:
    8 december 2019
    Hoi Amber,Wat een leuke en gezellige sportdag zo te lezen..
    Leuk dat je nadien nog goed op stap bent geweest met de hele bubs,minder leuk dat je zatjes was geworden en eerder naar huis was als de rest..Haha..
    Maar wel weer heel leuk dat jullie weer met zijn allen een feestje te goed hebben.
    Geniet van er van,en dan niet zatjes worden he😉
    Knuffel van mij😙
  2. Oma:
    8 december 2019
    Lieve Amber,
    Leuke sportdag gehad in eder geval, dát is duidelijk! Hartstikke leuk dat jullie zo'n gezellige 🍹🍷groep hebben Dat je wat té veel op had moet 'n keertje kunnen toch?
    Veel plezier met de bbq! 😘